DAG 1- En vän som står mig VÄLDIGT nära

MOLLY POKORNY ♥

Utan dig vet jag inte vad jag skulle göra
Du är den som gör min dag   

En dag utan dig
Och jag har tråkigt
Med dig har jag så grymt kul
Vi bråkar ibland
Men om man är så nära som vi är så är det omöjligt att inte göra det
Förut bråkade vi mer
Jag tror båda mognade till sig lite i somras
Alla stunder då vi skrattat tills vi fått ont i magen
Då vi nästan kissat på oss
Med dig har jag oslagbara minnen
De slår allt
Det är med dig jag delar mina tårar
Hade jag velat få tag i någon mitt i natten
Skulle jag inte ens tveka
Bara ringa dig direkt
För jag vet att du finns där för mig
Vi är verkligen som systrar
Vi kan bråka för småsaker
men vi kan också ha så kul som ingen annan
Du är ett år äldre
Men vem bryr sig?
Du är inte som en tonåring
Du är helt underbar
Helt perfekt

Du och jag till livets ände
Älskar dig ♥



Kommentarer
Molly!!

Haha!! Helt underbar och sann text!! Älskar dej med mr. Perfekt !!! <3334

2012-01-04 @ 15:46:57
Nea

Ms annars ;)

Näe jag skoja! Älskar dej <3

2012-01-04 @ 15:58:06
elli

Naaaaawwwwww<3

2012-01-04 @ 16:23:37
URL: http://bubblisar.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?♥


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?♥

Skriv din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

liinneaahs

Linnea ♥

RSS 2.0