Dålig bloggning

Hej! Förlåt att jag inte bloggat på hela dagen men jag har varit i stan med min lillasyster, hennes mamma och min mamma. Vi har alltså inte samma mamma.
Btw, min kompis Elin har nämnt att det inte finns några regler om en blogg. Och ja, det är sant men vill man ha en riktigt bra och snygg blogg så finns det nog lite grejer som krävs, enligt mig iallafall. Vet inte vad ni tycker men skriv gärna det. Skrev detta inlägg för hon läser min blogg och jag hade ju skrivit att det såg konstigt ut med hjärtan ( <3 ) mitt i en mening. Så ja, jag trodde/tror hon riktade det lite till det jag skrivit.
Och Elin, jag ska fixa din design någon dag.

Idag ska jag och mamma ha myskväll.


BILDBRIST!!

PUSS ♥


Kommentarer
Anonym.. 8) (Inte molly)

Asså bajsa! mamma och brorsan är borta på middag!Är ensam hemma!

2012-01-06 @ 18:58:22
Anonym (inte bloggägaren)

Haha, jag och mamma ska ha myskväll Mollpan :DD

Men du, mamma lagar mat så kanske kan komma upp nu en pytte stund :)

2012-01-06 @ 19:10:23


Vad har du på hjärtat?♥


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?♥

Skriv din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

liinneaahs

Linnea ♥

RSS 2.0