Linnea hissar





• Jag tycker det är såå gulligt när killar kommenterar varandras bilder på t.ex. Facebook och skriver: Söt ♥ Eller något liknande. Det är så himla gulligt. Eller när de skriver: Saknar dig! ♥ I loggen, t.ex.

• När folk är tillsammans/ihop när man är typ som jag, 11 år. Vissa är så himla söta då. De kramas och skriver jätte gulliga grejer till varandra. Jag är riktad nu till ett par men säger inte vilka. Face 2 face vågar de inte säga lika mycket gulligt..

• Underbara kompisar! Finns det något bättre? Kompisar som finns där när man behöver de, kompisar som ställer upp för en och kompisar som är bäst. Älskar det! ♥

• Min syster Filippa. Älskar henne så sjukt mycket. Hon är bäst. Med henne kan jag prata om allting i stort sätt. ÄLSKAR DIG SYSTER!! ♥ 

 Min fina syster Filippa ♥


Kommentarer
Nattis:)

Oj Gud va söt Filippa är trodde hon var en modell först kände inte igen henne:):):)hihhihi

2012-01-06 @ 23:16:14
URL: http://swimpinky.blogg.se/
Linnea bloggägare

Haha! Vad gullig du är <3

2012-01-07 @ 00:47:24


Vad har du på hjärtat?♥


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?♥

Skriv din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

liinneaahs

Linnea ♥

RSS 2.0