Missade träningen

MISSLYCKAD JAG ÄR!!
MIssa träningen.. Vakna typ 30 min innan den börja. Ville såå gärna vara med.. Men jaja, sånt är livet.
Man ska ju hinna klä på sig alla fotbollskläder, äta frukost och sen åka till träningen.
Skulle aldrig hunnit..
Btw, idag ska jag och Clara kanske till Skärholmen och shoppa liite.. Jag ska köpa Alla ♥ Dag present till Leo.
Men jag vet inte vad.... Snälla, ge förslag.. Fast helst på mejlen [email protected] eller ni som har mitt nummer kan smsa eller på Facebook..
Ska hoppa in i duschen nu.
Pusss ♥


Kommentarer
Hej....

Åhh! Varför måste du vara med Leo? <3<3<3<3<3<3



Kram en hemlig person...

2012-02-15 @ 18:16:02


Vad har du på hjärtat?♥


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?♥

Skriv din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

liinneaahs

Linnea ♥

RSS 2.0