Plugg, plugg, plugg och lite mer plugg

Dagen var feett seeg.. Fast vi slutade kvart i ett. För nästa Tisdag slutar vi halv fem för vi ska på nån bajsteater.. På Alla Hjärtans Dag liksom..??
Efter skolan gick jag hem till Clara. Vi höll sällskap med Adde och Valle. Dom är skumma (bananer)
Kvällen har jag ägnat åt att göra läxan. Har Engelska prov imorgon... Pirrig!! Vill inte. Har matte diagnos också.
Har skrivit klart en berättelse också som ska vara klar till Torsdag.. Mitt första kapitel suuger!! Gjorde inte det i helgen för jag var ju i Järvsö. Det var riiktigt myysigt. Vill tillbaka dit.
Btw, den 6 Mars så ska alla femmor i skolan till Romme.
Visste ni? Att på de andra två Engelska proven så har jag fått alla rätt. *Stolt* :D

Glömde förresten två bloggar som jag läser varje dag så skriver dom nu..

Elin
Nattis


Det är två tjejer i min klass bloggar. Kolla gärna förbi på deras bloggar, dom är bra!

Var i stan idag också och jag shoppade tre tröjor på Gina.. Visar dom senare i ett inlägg.
Det blev ett ganska långt inlägg den här gången för jag har ju inte bloggat på ett litet tag.



Ganska gammal bild på mig och Molly.

Älskar dig allra god luktande  fjärt! ♥



Kommentarer


Vad har du på hjärtat?♥


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?♥

Skriv din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

liinneaahs

Linnea ♥

RSS 2.0