Emma Kojer Ivars ♥

Emma och jag lärde känna varandra när jag började på fotbollen för ca 2 år sen.
Jag och Emma träffas oftast tre gånger i veckan. Och det är på träningarna.
Ibland ser vi varandra också när hon går från gympan och jag är på fotbollsplan.
Emma är en riktigt söt och snäll tjej.
Ska jag säga sanningen är det hon som är lagets hjälte. Utan henne blir det svårt.
Hon är helt enkelt bäst i laget. Det är min åsikt iallafall.
Det är hon som fokuserar mest på matcherna och på träningarna.
Jag ska bättra mig med det :D
Förutom det här vet jag inte vad jag ska säga.
Älskar dig fotbollsproffset ♥



Kommentarer
Anonym

Vrf skriver du inte om mig?

2012-01-21 @ 19:42:03
URL: http://vadfanskajagheta.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?♥


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?♥

Skriv din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

liinneaahs

Linnea ♥

RSS 2.0