Jaa du!

Dag 1- Tre bilder som gör mig glad.
Dag 2 - En person som betyder mycket för mig.
Dag 3 - Fem sanningar om mig.
Dag 4 - En gammal bild.
Dag 5 - Två webbsidor som jag ofta är inne på.
Dag 6 - En dikt.
Dag 7 - Någon jag saknar.
Dag 8 - Två saker jag längtar efter.
Dag 9- En bild som är från när jag var liten.
Dag 10 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen.
Dag 11- Din profilbild på facebook.
Dag 12 - En bild jag har tagit som betyder något.
Dag 13 - En bild som är över ett år gammal.
Dag 14 - En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna.
Dag 15 - En sång som får mig att må bra.
Dag 16 - En bild på mig och en kompis.
Dag 17 - Någonting som jag vill göra just i denna sekund.
Dag 18 - Någonting jag saknar väldigt mycket
Dag19 – En bild på mig och ett syskon.
Dag 20 - Fin text om 5 vänner.
Dag 21- En bild på din mamma nu som du tycker är fin.
Dag 22- 20 nya dagar. Haha


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?♥


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?♥

Skriv din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

liinneaahs

Linnea ♥

RSS 2.0