Dag 3- 10 vänner som står mig nära!

                                                                     Gör inte i ordning


Molly Pokorny ♥ 
Hon är en riktigt bra kompis. Vi har känt varandra sen vi var 5 och 6 år gamla. De flesta av mina minnen är med dig gullet! Hon är rolig, snäll och söt!
Älskar dig syster och kommer alltid göra ♥


Clara Moström ♥
Hon är rolig, söt, snäll och min bästavän!
Vi har känt varandra sen ettan.. Vi har varit väldigt nära varandra.. Vi har glidit isär men när vi väl ses har vi alltid lika kul. Med denna Sötnos har jag många minnen.
Älskar dig och vill att vi ska hålla kontakten livet ut! ♥


Ella Flyckt ♥
Denna snygga varelse har jag känt ett bra tag. Vi har roligt ihop och om jag inte minns fel så har jag aldrig blivit sur på henne.
Hon började på Vittra Telefonplan i femman och nu har vi tappat kontakten lite. Saknar dig snygging! Vill inte sluta vara med dig. Fotbollen ses vi inte heller på..
Älskar dig och vill aldrig förlora dig! ♥


Bella Berggren ♥
Denna fining har jag känt sen vi var fem år. Jag kommer ihåg när du började på dagis. Gillade dig direkt. Vi började umgås och blev bästavänner. Du började också på Vittra Telefonplan fast vi ses på fotbollen tre gånger i veckan. Innan bråkade vi ganska mycket, men inte längre.
Bella är väldigt söt, snäll, rolig och saknad.
Älskar och saknar dig finaste ungen på jorden


Emma Karlsson ♥
Emma är en riktigt snäll tjej. Vi träffades på fotbollen för två år sen. Är glad att jag träffade henne. Hon är fantastisk.
Har inte så mycket att skriva om henne förutom..
Älskar dig oendligt kära vän ♥


Majken Ekenberg ♥
Majken är en gullig och snäll vän. Vi är bra vänner och umgås ofta i skolan.. Hemma också. Vi brukar ha roligt ihop. Hon är lång, snäll, rolig, söt och min man..
Älskar dig Mr. Nolifer ♥


Linnea Nyholm ♥
Linnea även kallad Enni är en gullig tjej. Vi brukar också umgås i skolan. Höstterminen i femman var då vi var tillsammans mest. Nu är det inte lika mycket.
Hon är en riktigt söt och snäll tjej.
Älskar dig Enni ♥



Elin Frank ♥
Elin är den vän jag känt allra längst.
Vi har många barndomsminnen tillsammans. Vi har gjort mycket ihop.
Vi har kul ihop fast bråkar också för småsaker ganska ofta. Irriterar oss på varandra men det kan vara just för att vi känt varandra så länge. Vi är verkligen som systrar.
Vill aldrig förlora kontakten med dig fina vän och syster.
Älskar dig och kommer alltid göra och har alltid gjort. ♥


Natalie Ledin ♥
Natalie även kallad Nattis och jag lärde känna varandra i sexårs. I början bråkade vi mycket och gillade inte varandra.. Men nu så är vi ofta med varandra på eftermiddagarna på fritids. Där har vi riktigt kul ihop.
Älskar dig buskompis ♥


Josefine Rabner ♥
Denna snygga böna och jag har känt varandra sedan i början på dagis. Vi har alltid lika kul tillsammans. Förut träffades vi ALDRIG.. Men när vi femmor flyttade till barackerna så träffas vi mer. Nu träffas vi ju nästan varje rast och lunch. Josefine, jag och Elin har haft riktigt kul på senaste tiden hemma hos Elin.
Älskar dig Snygging ♥

                                          
Länkar sötnosarna som har blogg som jag skrev om! 
Molly: >HÄR<
Elin: >HÄR<
Josefine: >HÄR<
Ella: >HÄR<
Nattis: >HÄR<
Emma: >HÄR<
                                                                       

 

 



Kommentarer
Emma

Naw...Älskar dig gmn <3<3<3<3

2012-01-16 @ 15:55:47
Josefine Rabner

Naaaaaaw <3333333 Älskar dig med :)

2012-01-16 @ 17:59:55
URL: http://monxi.blogg.se/
Ennis<3

Finis Älskarreeej!<3<3<3

Vi måste vara tillsammans med varandra mer!!!<3<3<3<3<3<3

2012-01-16 @ 20:11:28


Vad har du på hjärtat?♥


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?♥

Skriv din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

liinneaahs

Linnea ♥

RSS 2.0