Justin Bieber!

Ville bara säga.. Den där videon på YouTube som heter Stop hating on Justin Bieber. Den är väldigt värd att se. Jag började grina. Satt här i soffan och grät. Jag ÄLSKAR Justin Bieber!!

När vi var i USA i somras så var vi i New York. Jag och min syster åkte hem själva på Midsommarafton. Det vi inte visste var att Justin Bieber var i staden när vi var på flygplatsen. Såå surt!
Jag och Filippa (min syster) fick reda på det dagen efter av pappa som var kvar där för han skulle filma.
Jag kan inte förklara hur mycket jag grät. Obeskrivligt mycket. Jag hade ju kunnat se honom om vi hade varit kvar en dag till. kan fortfarande börja gråta för det.







 

Det kanske kommer fler någon annan gång.

Puss ♥



Kommentarer
elli

Du får säkert fler chanser för det var väl inte sista gången du var i New York, eller......

2012-01-04 @ 16:08:34
URL: http://bubblisar.blogg.se/
SH

Nononono

2012-01-04 @ 18:10:19


Vad har du på hjärtat?♥


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?♥

Skriv din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

liinneaahs

Linnea ♥

RSS 2.0